2019. szeptember 9., hétfő

Balaton kemping | 2019.08 | Vlog

Az előző után még kettő alkalommal kempingeztünk újra Balatongyörökön idén nyáron, a harmadik alkalomról nem készült ugyan felvétel, de mivel számos érdekes dolgot láttunk, valószínűnek tartom, hogy egy szimpla blogbejegyzésben azért készítek róla egy kis beszámolót.

A csatornát a többi videóval, lejátszási listákba rendezve itt találjátok:

[ Gabriella Hel ]

2019.08.06 Kedd (este)

Nem sok dolgot csináltunk az érkezés estéjén, ahogy a videóban is szó esett róla, nagyon későn érkeztünk, úgyhogy csak sétáltunk egyet, de így is jó volt. Rendesek és igazán rugalmasak voltak a kempingesek, mert nem csináltak nagy ügyet a késői check-in-ből, persze odatelefonáltam (már félúton), reménykedve, hogy nem kell (újra :D) az autóban töltenünk az éjszakát.

Játszottunk a különféle beállításokkal, érdekes volt és tanulságos, ritkán adódott még rá példa, hogy éjszakai felvételeket készítettünk volna. Igaz, hogy több, mint egy éve megvan a gépünk, de folyamatosan tanuljuk az újabb és újabb dolgokat (persze ha aktívan foglalkoznánk vele, már jóval előrébb tartanánk), de ilyen-olyan okok miatt nem extra magas prioritású a dolog.
Tetszik, amit csinálunk, de természetesen tisztában vagyok vele, hogy van még mit gyakorolni.

2019.08.07 Szerda

Szigliget, a Szigligeti Vár

Bekukucskáltunk egy elzárt részre, a fenti kunyhók voltak odabent.

Tervünk végigjárni a még meglévő várakat

Egy hősi temető nem messze a vártól

Avasi templom

Imádom a fenti képet (a templomosat), annyira szépen sikerült elkapni, egészen minimálisan módosítottam csak rajta. Élőben is klassz volt, a felhőkkel olyan képeslap-szerű :) Alant meg a creepy tövises-ágas Jézus, amin valamiért totálisan megütköztem, valahogy annyira fura és váratlan volt o_O

Óvári kilátó

Este újra a temetőben, aztán az erdő felé

2019.08.08 Csütörtök

Málnavadászat (Balatongyöröki bicikliútról letérve)

Úton a Szépkilátó felé

Szépkilátó

Hú, ez nagyon bosszantó volt :D Egyszerűen nem tudtunk úgy normális fotót készíteni, hogy mindketten benne legyünk (nem is az, hogy előnyösen, csak legalább valahogy :D), a felirat is látszódjon, és a Balaton is szép legyen... Erősen kiül az arcunkra, hogy nem vagyunk lenyűgözve :D

A forrás kis tavacskája

Badacsonyi kőfejtő

Aranyos kis üzenet a helyszínen rejtett geoládából, eddig hasonlót még nem láttam :)

A kilátóról...

Este a Soós öböl
(a fotózás képei külön posztba kerülnek majd)

2019.08.09 Péntek

Gyakorlatilag a reggeli futáson/edzésen és a délelőtti videófelvételeken kívül nem sok minden történt, sietnünk kellett haza, mert Gábor ment éjszakára dolgozni, mindenesetre örülök, hogy végre erre is sort tudtam keríteni :) Nem tettem meg nagy távot, kb. 3 kilométert csak, de jó érzés volt.
Érdekes amúgy, hogy minél több helyen próbálom ki a nyilvános edzőgépek közül az evezőgépet (ez a kedvencem), rá kell, hogy jöjjek, mennyire nincs két egyforma. Se kialakításban, se "nehézségi fokozatra" nem hasonlóak. Egyébként örülök, hogy ennyire elterjedtté váltak, úgy vettem észre, örömmel használják őket az emberek.

Ennyi volt nagyjából a publikus része, jól éreztük magunkat. A Carina Campinget továbbra is ajánlom olcsósága és SZÉP kártya kompatibilissége miatt, még a korábban nem tapasztalt melegvíz-hiány ellenére is.