2019. augusztus 28., szerda

Balaton kemping | 2019.07 | Vlog

Hosszú idő után először újra több éjszakát töltöttünk a Balaton partján. Még nem laktunk itt Sopronban, amikor utoljára érdemben nyaraltunk valahol - persze kirándulni, túrázni rendszeresen járunk, koncerteken is részt veszünk, időnként Budapesten vagyunk pár napot, de azért más az, mint amikor az ember tényleg tudatosan nyaral, főleg vízparton. Gyerekként rengeteget utaztunk nyaranta Balatonboglárra és Fonyódra, kb. egy órányi vonatútra van Kaposvártól, így időben és költségben sem vészes (amikor nagycsaládossá váltunk, akkor szinte ingyen volt), kézenfekvő lehetőség volt a kimozdulásra.

A csatornát a többi videóval, lejátszási listákba rendezve itt találjátok:

[ Gabriella Hel ]

Első & második nap

A goromba hőség nem törte a kedvünket, igazán lelkesen indultunk útnak.

Imádom ezt a képet, annyira 'mi' vagyunk :D

Így pihengettem több, mint egy órán át, mivel előtte egész nap pakoltam (délelőtt Gábor aludt, így még rengeteg dolgot el tudtam intézni indulás előtt) és az utazás sem volt éppen a legfrissítőbb, küzdenem kellett, hogy el ne aludjak :D Nagyon kellemes volt.

Ezt a fotót láthattátok már Facebookon, pontosabban a fekete-fehér verzióját. Gábor készítette, amíg a mólón fetrengtem (:D), és amikor itthon megnéztem, meglepően jónak találtam végül. Van egy igen személyes kollázs jellegű projektem, amit már nagyon rég óta tervezgetek, hónapokkal ezelőtt kezdett el körvonalazódni bennem a gondolat, és csak nem hagyott nyugodni, ehhez kattant be, miután megláttam, hogy igen, ez bele kell, hogy kerüljön.

Nem tudom, hogy valaha meg fogom-e majd mutatni... kicsit elgondolkodtam ezen most, mert eredetileg azt írtam volna, hogy azért nem publikus, "mert ez egy olyan dolog, amit nem azért szeretnék/kezdtem el megvalósítani, mert szeretnék valamit megmutatni/kifejezni, hanem mert szeretnék kiadni valamit magamból az alkotás által, megkönnyebbülni, megmutatni, megküzdeni", de ez nem lett volna korrekt, ugyanis a legtöbb dolognak - legyen az videó, fotó, szöveges poszt, bármi, amit készítek célja van, hogy megmutassak valamit a szemeimen keresztül, hogy kifejezzek, elgondolkodtassak, gyönyörködtessek, informáljak, stb. (Persze nem kizárólag a befogadók - a ti kedvetekért, hanem mert örömet okoz létrehozni valamit). Viszont itt annyiból más a helyzet, hogy jóval nagyobb szerepet játszik maga a létrehozás folyamata, mint a végeredmény.

(Második nap)

Fagylalt a gyenesdiási Bringatanyáról

Badacsony

Kilátás a túra kezdőpontjáról

Úton lefelé a kőkapukhoz

Ez nagyon tetszett :) Igazán megmosolyogtatott.

Bevallom, eszem ágában sem lett volna kiülni a sziklákra, ha nem láttam volna, hogy egy leányzó ugyanezt csinálja előttem, aztán gondoltam, miért ne, és nem bántam meg, igazán szeretem ezt a két képet. Gyönyörű volt a kilátás! És jó volt egy kicsit leülni :)

Elképesztő a kiegyensúlyozása, nagyon tetszettek a kőkupacok.

Szerencsétlen pizza - újra a kempingben :D

Tökéletes :D

Harmadik nap

Badacsony után Tihanyt vettük célba, a Ciprián forrást és a Barát lakásokat szerettem volna mindenképpen megnézni, ehhez jött Gábor ötlete az Őrtorony kilátó és környékének felfedezésére. Amiben mindenképpen egyetértettünk végül, hogy ennek nem a legnagyobb melegben kellett volna nekilátni, szóval ősszel bepótoljuk, ami most kimaradt.

(Őszintén szólva sokat gondolkodtam rajta, hogy benne hagyjam-e a videóban azt a részt, amikor végiggázolunk a gusztustalan szennyvízben, főleg mivel talán nincs is olyan videóm, ahol bármiféle káromkodás vagy "illetlen" szó hagyná el a szánkat, így kissé erősnek hatott... végül arra jutottam, hogy egy igen különös  élmény volt, amit - nem túl kellemes mivolta ellenére - valamilyen szinten viccesnek találtam, sajnáltam volna nem benne hagyni. Ami a káromkodást illeti, bár videókban, írásban igyekszek abszolút választékos és káromkodásmentes maradni - ahogy a való életben is, bár nyilván egyszerűbb egy olyan szituációban,a hol van idő végiggondolni és megtervezni mit és hogyan szeretnénk kifejezni -, nos mi is káromkodunk időnként. Nem sokat - azaz nem kötőszóként, hanem ha az indulat néha úgy hozza, nem a legmeredekebb és alpáribb szavakkal, de megesik, nem tartottam végül korrektnek kicenzúrázni. Mi is csak emberek vagyunk :) )

Annyira gyönyörű és egzotikus volt a környezet, hogy nehéz volt elhinni, hogy nem valami tengerparti vidéken vagyunk, "csak" a Balatonnál :)

Látvány a kilátóról:

Hátrahagyva a kilátó környékét, Ciprián forrás, Barátlakások

Közvetlenül a part az ösvény túloldalán

Tihany

Negyedik nap

Mivel az előző este nem egészen úgy alakult, ahogy szerettük volna és a délelőtt is igen borongós volt, így kicsit át kellett variálni a dolgokat. Végül sétáltunk egy nagyot megcsodálva a környéket geoáládák után kutatva - több-kevesebb sikerrel.

'reggelt! :)

Sokszor hallottuk őket hajnalban a kempingből, nagyon tetszett :)

Soós-öböl

Lefordulva a bicikliútról - életemben először ettem olyan szedret, ami ízlett. Nagyon fura volt, hogy nem pöckös-savanyú, hanem tényleg finom, édeskés, érett bogyók voltak, ezelőtt nem értettem, miért szeretik az emberek.

Egy gyors pizza, mielőtt hazaindultunk. / Black Sheep, a strandról közelíthető meg.

Remélem, találtatok érdekes és/vagy szép, szórakoztató pillanatokat a videókban, fotókon. :)
Azóta még két alkalommal szálltunk meg ugyanebben a kempingben (iszonyatosan olcsó, elfogadnak SZÉP kártyát), de csak az egyikről készült videó, illetve készítettünk egy rakás klassz fotót, amiket majd valószínűleg külön posztban szeretnék megmutatni. Tudom, az utóbbi időben inkább személyesebbé válik a blog, mint objektív-informatív goth bloggá, de most erre van kapacitásom, erre van igényem, természetesen szeretném felvenni a  fonalat az informatívabb témákhoz is, de amíg nem érzem azt, hogy spontán jönne hozzá a lelkesedés/motiváció, addig nem akarom erőltetni, az utóbbi egy év igen erősen azzal telt, hogy magamon dolgoztam, iszonyatosan nehéz volt átgondolni a prioritásokat, a fókuszt, szóval nem hangzik valami fényesen, de örülök, hogy egyáltalán valami megy, amit élvezek, szóval csak mindent szépen sorjában.

A csatornát a többi videóval, lejátszási listákba rendezve itt találjátok:

[ Gabriella Hel ]

2 megjegyzés:

1. Sose csinálj olyat, amit kényszernek érzel! És ha személyesebb bejegyzések vannak? Nem baj az! Kell ilyen is. :)
    Remek nyaralásod volt, sok természetközeli kalanddal. Irigyellek is érte. :) Rólad is sok remek kép készült. Örülök, hogy megosztottad mindezt. ^^

VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Régen nem voltunk nyaralni, most bepótoltuk rendesen.

Nem magyarázkodásképpen írtam egyébként, csak szimpla infóként, tudom, hogy sokan vannak olyanok is, akik nem miattam, hanem kifejezetten a goth tartalom miatt olvassák a blogot & várják a bejegyzéseket, nekik éreztem úgy, hogy némi magyarázattal tartozok, hogy mégis hogyan tervezem a továbbiakban és miért van most úgy, ahogy.